مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ

فروشگاه اينترنتي آبيدر استوك به عنوان سايت فروش لپ تاپ استوك از سال ٩٧ مشغول به كار شده است. ما سعي كرده‌ايم با تامين و فروش لپ تاپ هاي استوك اروپايي و آمريكايي باكيفيت، رضايت مشتريان خود را جلب كنيم.

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ

​​​​​​​

به علاوه، فقط 1.8 كيلوگرم وزن دارد. اگر به دنبال يك لپتاپ قدرتمند بدون پرداخت هزينه بالا هستيد، لپتاپ ايسوس ويووبوك اس 15 به عنوان جديدترين لپ تاپ ايسوس گزينه مناسبي است. اما از لحاظ اسپيكر كمي ضعيف به نظر ميرسد. به علاوه، نمايشگر درخشان و كيبورد خوش ساختي هم دارد كه تايپ كردن را راحتتر ميكند. قيمت لپ تاپ ايسوس 2021 ويووبوك S15 حدود 850 دلار است كه براي لپتاپي با مشخصات بالا مقرون به صرفه به نظر ميرسد. اما باتري آن متوسط است و فقط رزولوشن 1080 پيكسل دارد و اسكرين پد آن كمي عجيب است. لپتاپ Asus ZenBook Flip 15 به عنوان بهترين لپ تاپ ايسوس 2021 و جديدترين لپ تاپ ايسوس داراي نمايشگر ضدتابش، درخشان و روشن بوده و بسيار باريك است. اين لپتاپ از طراحي بي عيب و نقص، تعداد زيادي پورت يا درگاه، قابليت ورود به لپتاپ با تشخيص چهره و نمايشگر لمسي شگفتانگيز برخوردار است.

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ كاركرده

طبيعي است سختافزار اين دستگاهها بايد نسبت به سري اقتصادي قويتر باشد تا بتواند به خوبي از پس پردازشهاي لازم براي نرمافزارهاي مذكور بر بيايد. بهترين مدل لپ تاپ ايسوس از نظر قدرت پردازش را بايد در انواع لپ تاپ گيمينگ ايسوس جستجو كرد. سريهاي ويووبوك و ذن بوك (ZenBook) از لپ تاپ Asus مدلهايي را در خود جاي دادهاند كه در دستهي لپ تاپ دانشجويي ايسوس قرار ميگيرند. رم ۶ تا ۱۲ گيگابايت در كنار پردازندههاي ردهي متوسط شركتهاي اينتل يا AMD معمولا قدرت پردازش كافي براي برآورده كردن نيازهاي دانشجويان را فراهم ميكند. Core i3 نام سري پردازندههاي پايينردهي شركت اينتل است. از آنجايي كه پردازش بازيهاي يكي از سنگينترين كارهايي است كه ميتوان از يك لپتاپ انتظار داشت، سختافزاري كه در اين دسته به كار گرفته ميشود معمولا قويترين و البته گرانترين سختافزار موجود است. ويژگيهايي نظير طراحي متفاوت دستگاه، كارت گرافيك اختصاصي و قدرتمند و نور پسزمينهي RGB صفحه كليد از ويژگيها بارز انواع لپ تاپ گيمينگ به حساب ميآيند.

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ چيه

لپ تاپ ها جزء آن دسته محصولاتي هستند كه معمولاٌ به صورت جداگانه و مستقل عرضه نمي شوند. بلكه هر مدل، در واقع مدل هاي قبل از خود را تكميل ميكند. معرفي برترين لپ تاپ هاي 2017 را در بخش تكنولوژي مجله ماه آماده كرده ايم تا مروري باشد براي كساني كه اولين بار قصد خريد لپ تاپ دارند. Chrome book Pro با قابليت نصب انواع برنامه هاي اندوريد و در صدر آن ها، google chrome os طراحي شده كه نمايشگر آن تا 360 درجه چرخش دارد. اگرچه اكنون مدل هاي جديد تري نيز در بازار هستند اما دانستن تغييرات مدل هاي جديد خود كمكي به روند خريد آن مي كند. يعني حالتي كه شما مي توانيد آن را به يك صفحه ي مسطح تبديل كنيد. اين لپ تاپ در اصل به گونه اي طراحي شده كه جايگزين تبلت هاي اندرويد باشد. در اين عرصه؛ 3 پلت فورم معروف chrome os, windows, mac Os نيازهاي مختلف كاربران را به خوبي برطرف ميكنند.

"مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ ايران"

ايسوس بزرگترين توليد كننده مادربورد در دنيا است و همچنين از آن به عنوان يكي از شناخته شده ترين كمپاني هاي حال حاضر دنيا در زمينه طراحي و توليد ساير سخت افزارهاي رايانه اي نيز ياد مي شود. از لپ تاپ ايسوس با رده متوسط نيز مي توان براي انجام كارهاي حرفه اي و سنگين استفاده كرد. رايج ترين مدل موجود در بازار هستند. عموما از نمايشگري بين ۱۱ تا ۱۷ اينچ برخوردارند و وزن آن ها از ۲ تا ۳٫۵ كيلوگرم نيز مي باشد. اين رده از لپ تاپ ها از حيث امكانات سخت افزاري كاملا متنوع هستند. نوت بوك ها در واقع سايز كوچكتري از لپ تاپ هت هستند كه به مراتب از قدرت سخت افزاري و مانور نرم افزاري كمتري نيز برخوردارند. از جمله محصولات برجسته اين برند مشهور آسيايي مي توان به: لپ تاپ ايسوس، تبلت، All in Oneها (كامپيوترهاي همه كاره)، مادربورد، كارت گرافيك، مانيتور، تلفن هاي همراه هوشمند، كيبورد، ماوس، درايو نوري، انواع كارت هاي حافظه، تجهيزات مربوط به شبكه، ويدئو پروژكتور و …

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ استوك

راهكار اپل اين بود كه با جايگذاري دوربين سلفي، اسپيكر مكالمه و سنسور مجاورت در محدوده اي كوچك در بالاي گوشي راه را براي ادامه دادن صفحه نمايش تا لبه هاي بالايي گوشي باز كند. در اين گوشي ها اسپيكر مكالمه در بالايي ترين قسمت بدنه و سنسور مجاورت نيز درست زير صفحه نمايش و در يك سوم بالايي گوشي جاي مي گيرد. به اين گونه از صفحه نمايش ها پانچ هول گفته مي شود. براي مثال در حال حاضر طراحي اكثر گوشي هاي امروزي به اين گونه است كه دوربين سلفي گوشي داخل يك حفره درون نمايشگر و در قسمت بالايي گوشي جاي دارد. گوشي هاي اس20 اولترا، هوآوي پي 40 پرو پلاس ، وانپلاس 8 پرو و شيائومي مي 10 پرو داراي صفحه نمايش هايي از اين نوع هستند. البته با ورود برندهاي ديگر به اين حوزه و تب بالاي رقابت بين آنها پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در اين زمينه صورت گرفت. 

براي اطلاع از   لپ تاپ مخصوص حسابداري و asus rog strix g513 روي لينك هاي رنگي كليك كنيد. 

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ قدرتمند

همچنين، فناوري BlueLightShield نيز در نمايشگر اين لپتاپ وجود دارد. اين فناوري به شما اجازه ميدهد كه براي مدت طولانيتري بدون اينكه دچار خستگي چشم بشويد، به كار با اين لپتاپ يا تماشاي نمايشگر آن ادامه دهيد. علاوه بر اين، شاهد وجود نور پس زمينه در كيبورد Acer Aspire ۵ Slip هستيم. وجود اين قابليت شما را قادر ميكند در هر محيطي حتي بدون وجود نور طبيعي يا مصنوعي هم قادر به استفاده از كيبورد اين لپتاپ باشيد. درخصوص درگاههاي موجود در اين لپتاپ نيز ميتوانيم به HDMI، USB ۲.۰ و USB ۳.۱ اشاره كنيم. براي ذخيره اطلاعات، ۱۲۸ گيگابايت فضاي ذخيره سازي در اختيار كاربران اين لپتاپ قرار داده شده است. نوع فناوري آن، NMVe SSD ميباشد كه به وسيلهي درگاه PCIe به مادربرد متصل شده است. در اين مطلب ميتوانيد با بهترين ساعت هوشمند سامسونگ آشنا شويد. در واقع، اين كار از طريق فيلتر كردن نور آبي صورت ميگيرد.

اما به هر حال، مك بوك پرو انتخابي شايسته است و تمامي نيازهاي يك كاربر را برطرف مي كند. البته اين لپ تاپ داراي خاصيت دو در يك نيز هست. البته نه بدين معنا كه ديگر امكانات اين مدل قابل توجه نيست. مايكروسافت سرفيس بوك 2 يكي از بهترين لپ تاپ هاي 2018 با طراحي بسيار زيباست و از لحاظ كيفيت، بسيار مقاوم و بادوام است. اين يعني ذخيره انواع بازي ها و فيلم هاي اچ دي. در اين لپ تاپ، به راحتي امكان پذير بوده و مشكلي از بابت نصب بازي هاي متعدد نخواهد داشت. اين لپ تاپ، يكي از بهترين لپ تاپ هاي 2018 و از نخستين و بهترين محصولات كروم بوك است كه توانسته نظر كاربران را به خود جلب كند. با كمك مگنت هاي متصل شده به پشت نمايشگر مي توان براي نمايش فيلم، صفحه كليد را پنهان كرد و فقط از امكانات پنل استفاده نمود. در واقع به دليل لمسي بودن نمايشگر، مي توان از آن به عنوان تبلت نيز استفاده كرد. اين لپ تاپ يكي از مناسب ترين انتخاب ها جهت استفاده به عنوان وسيله بازي است. اين مدل لپ تاپ از سري محصولات مايكروسافت، يكي از بهترين نمونه هاي داراي قابليت يك در دو است. پردازشگر آن از جديدترين تراشه موجود تشكيل شده كه 16 گيگابايت رم، 256 گيگابايت حافظه داخلي دارد. يعني به دليل لمسي بودن نمايشگر، مي توان از آن به عنوان تبلت نيز استفاده كرد. باتري آن عمر بالايي دارد، چيزي در حدود 48 وات ساعت كه براي يك لپ تاپ دوكاره، كافي به نظر مي رسد. جنس بدنه از سراميك سفيد رنگ است و طراحي بسيار ظريف و زيبايي دارد.

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ لنوو

نام اين شركت از چهار حرف پاياني كلمهي پگاسوس گرفته شده است. با كليك روي آيكون مقايسه، امكان مقايسهي مشخصات فني گزينههاي مطلوب شما وجود خواهد شد. با وجود اين، مادربورد را بايد ويژهترين تخصص ايسوس بدانيم. براي اطلاع از قيمت لپ تاپ ايسوس و خريد آن پس از مشخص كردن نيازها و بودجهي خود و مطالعهي راهنماي خريد نوبت به استفاده از بخش محصولات رسيده است. فعاليت دارد و در اكثر اين حوزهها جوايز و رتبههاي قابل توجهي است. در اين بخش با فيلتر كردن برند ايسوس ليست كاملي از لپ تاپ هاي ايسوس را مشاهده خواهيد كرد. با در نظر گرفتن موارد فوق ميتوانيد گزينه يا گزينههاي مطلوب خود را مشخص كنيد و براي بررسي بيشتر روي آنها كليك كنيد.با رفتن به بخش مشخصات لپ تاپ ايسوس فهرست كاملي از مشخصات فني آن را مشاهده خواهيد كرد. در نگاه اول، زوميت تصوير هر لپ تاپ و چند ويژگي مهم مانند پردازنده و ابعاد نمايشگر را در كنار پايينترين قيمت عرضه در بازار را برايتان مشخص كرده است.

مجله اينترنتي بهترين لپ تاپ چيست

از مهمترين لپ تاپ هاي لنوو، سري تيكنپدهاي خوش ساخت و حرفه اي اين شركت به عنوان استوك در بازار به فروش مي روند. نام اچ پي، مخفف كلمات Hewlett-Packard كه نام دو سرمايه گذار اوليه آن است. شركت آمريكايي HP، از مشهورترين توليدكنندگان لپ تاپ، پرينتر و سرور در جهان است. بوده و اين شركت، همواره در صدر پرفروش ترين برندهاي بازار قرار دارد.لپ تاپ گيمينگ اچ پي در اين سال ها، بيشتر تحت عنوان Omen با سخت افزار قدرتمند روانه بازار شده اند. لپ تاپ استوك HP، بيشتر در مدل هاي الايت بوك و پروبوك به دليل طراحي مقاوم و صنعتي و همچنين قيمت مقرون به صرفه تر، وارد بازارهاي خاورميانه مي شوند. ساختمان مركزي اين شركت در كاليفرنيا واقع در آمريكا قرار دارد. اين كمپاني چيني، هر ساله محصولات جديد خود را در نمايشگاه و رويدادهاي فناوري در سراسر جهان معرفي مي كند. اين شركت همواره در توليد لپ تاپ صنعتي نيز از بهترين و پرطرفدارترين برندهاي بازار بوده است. 

براي اطلاع درباره سيستم مورد نياز وارزون براي لپ تاپ و قيمت لپ تاپ مخصوص تريد روي لينك هاي رنگي كليك كنيد. 

ادوبي فتوشاپ (به انگليسي: Adobe Photoshop) يك ويرايشگر گرافيك شطرنجي است كه توسط شركت ادوبي براي سيستم عاملهاي ويندوز و مكاواس گسترش مييابد. كار اصلي اين نرمافزار، تدوين و ويرايش عكس است كه ميتوان با امكانات موجود در عكسها تغييرات بسيار زياد و متنوعي را به وجود آورد. فتوشاپ براي ايجاد، تركيب، ويرايش تصاوير، بازسازي، روتوش، مَسك، موكاپ و اينفوگرافي پوسترهاي تبليغاتي، كارت ويزيت، نشانواره، بنرها، سربرگها، رابط گرافيكي نرمافزارها، جلد كتاب و محيطهاي گرافيكي سايتها به كار ميرود. فتوشاپ ميتواند تصاوير گرافيكي شطرنگي (raster) را ايجاد يا ويرايش كند و همچنين از مدلهاي رنگي آرجيبي، سياموايكي، الايبي و Duotone پشتيباني ميكند. نام فتوشاپ تبديل به يك نشان تجاري عام و همچنين يك فعل به عنوان فتوشاپينگ (photoshopping) به معناي فتوشاپ كردن نيز شدهاست. قالب پرونده PSD و PSB مخصوص پروژههاي فتوشاپ هستند. از آن زمان تاكنون قابليتها و ابزارهاي زيادي به اين نرمافزار افزوده شدهاست. علاوه بر ويرايش گرافيك شطرنجي، فتوشاپ تواناييهاي اندكي در ويرايش و رندر گرافيك برداري مانند گرافيك رايانهاي سهبعدي را دارد. اين نرمافزار بهطور رسمي در سال ۱۹۸۸ توسط توماس و جان نول ساخته شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.